donderdag 14 december 2017

Workshop kaarten maken met Memories and More cards woensdag 13 december

Gisterenavond heb ik weer een hele leuke workshop gegeven.
Rosina, Sabine, Ellen, Jacqueline en Sabrine hebben met Memories and More cards 
leuke kaarten gemaakt.

Met deze Memories and More cards kan je natuurlijk op een leuke manier een fotoalbum maken 
maar ...... je kan er zoveel meer mee.
Om dat te laten zien had ik een workshop kaarten maken met deze M&M cards bedacht.
Natuurlijk had ik wat voorbeelden voor ze gemaakt, die je hieronder kan zien.

Tijdens de volgende workshop in januari, waar ze ook gezellig weer van de partij zijn, gaan ze met de Memories and More cards een leuk mini album maken.
Zo zie je maar genoeg ideetjes wat je met deze super leuke Memories an More cards kan doen.

Ook had ik weer iets leuks gemaakt om ze welkom te heten. Een leuk bestempelt waxinelichtje.
Dit ideetje had ik als swap gekregen tijdens Onstage van Katja de Ruiter. 
De dames waren er ook enthousiast over. 
Ook had ik het doosje, wat ik voor de Open Night in Dordrecht had gemaakt, er nog bijgemaakt.

Het was weer een leuke avond waar veel gelachen is.

Ik wil jullie bedanken voor jullie gezelligheid.
Dit geldt ook voor iedereen die het afgelopen jaar bij mij een workshop gevolgd heeft, bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid!

Hopelijk weer tot ziens in 2018!

Groetjes Brigitte



De welkomstcadeautjes die ik had gemaakt

en een andere verpakking van het doosje met een Ferro Rocher er in

Een voorbeeldkaart

Een voorbeeldkaart

Een voorbeeld kaart

En nog een voorbeeld kaart

De dames druk bezig


In opperste concentratie allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten