woensdag 6 december 2017

De nieuwe lente/zomer en sale-a-bration catagoli heb ik vandaag ontvangen!

Wat was ik bij toen ik net het bruine bus van UPS voor de deur zag stoppen.
Daar zat mijn bestelling in met o.a. de nieuwe lente/zomer catalogi en sale-a-bration folders.

Tijdens de sale-a-bration periode mag je bij iedere bestelling van €60,- of meer een GRATIS product uit de speciale sale-a-bration folder kiezen. Hoe leuk is dat dan toch? 
En er staat echt een hoop leuks in. 

De enveloppen en whis-listen had ik al voorbereid, zodat er alleen nog maar een naamstempel van mij achterop de folders gestempeld hoefde te worden en de enveloppen dicht konden.

Iedereen die afgelopen jaar bij mij op een workshop geweest is en/of een bestelling geplaatst heeft, krijgt van mij zo'n gezellige envelop met de folders er in.

Ben jij niet bij mij op een workshop geweest en heb je ook geen bestelling bij mij geplaatst maar wil je wel graag de nieuwe catalogi van mij ontvangen? Mail mij dan op brigittevanboesschoten@gmail.com en je kan ze bij mij thuis ophalen of ik verstuur ze je tegen de verzendkosten.

Voor mijn klanten heb ik ook een leuk kleinigheidje gemaakt wat ik meegeef bij de nieuwe catalogi.

Wat het is dat hou ik nog even geheim tot iedereen de folders in huis heeft.
Ik hoop dat de meeste ze dit weekend in huis hebben.

De eerste verzamelbestelling voor 2018 en dus voor de sale-a-bration periode staat gepland op donderdag 18 januari 2018. Geef mij voor woensdag 17 januari 20.00 je bestelling door via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik verzorg het graag voor je.
Mocht er al eerder veel belangstelling zijn dan kan het zo maar zijn dat er al eerder een verzamelbestelling de deur uitgaat.

Groetjes Brigitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten