vrijdag 15 december 2017

Aardigheidje bij de nieuwe lente/zomer en SAB catalogi

Ik had jullie nog beloofd om het aardigheidje te laten zien wat ik gemaakt en gegeven had bij de afgeven van de nieuwe super leuke lente/zomer en sale-a-bration catalogi.
Een leuk lantaarntje! Ook had ik er nog een mooi labeltje aangemaakt.

Ik had deze, als swap, op Onstage in Utrecht afgelopen november van Margriet Tournier gehad en was er helemaal weg van. 
Daarom vond het het een leuk idee om dit in plaats van een kerstkaart aan mijn klanten te geven die het afgelopen jaar een workshop bij mij hadden gevolgd of een bestelling(en) hadden gedaan.

Margriet, nogmaals bedankt voor het leuke idee.
Mocht je het leuk vinden om de nieuwe lente/zomer catalogus en de sale-a-bration folder te ontvangen en je hebt nog geen demonstratrice, neem dan contact met mij op.
Je kunt mij via de mail, brigittevanboesschote@gmail.com bereiken.
Tegen verzendkosten stuur ik ze je graag toe. 
Ophalen bij mij thuis in Dordrecht kan natuurlijk ook.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten