woensdag 23 maart 2016

Workshop watercolor techniek

Gisterenavond een hele gezellige workshop gehad! Het was een hele leuke avond en Ellen, Sabine, Sabrina, Rosina en mijn moeder waren heel enthousiast over deze techniek.
Het heeft mijzelf 's middags nog heel wat bloed, zweet en tranen gekost. Ik dacht ik maak nog even een extra afdrukje maar dat even liep behoorlijk uit. Ik ben er 3 uur mee bezig geweest en nog was het niet goed. Zelfs nog met Nina, waar ik deze workshop zelf had gedaan, contact gehad. Conclusie het papier...
Gelukkig was Do mijn reddende engel en kon ik bij haar op het nippertje nog ander papier ophalen waarmee het gelukkig wel goed lukte.
Voor mij ook weer een goede les, toch voortaan maar iets eerder nog een extra voorbeeld maken...
Ondanks de stres vooraf was het een geslaagde workshop. 
Bedankt dames voor de gezellige avond!

Groetjes Brigitte


Eén van mijn voorbeelden
En nog een ander voorbeeld
De kaarten van Rosina
De kaarten van Ellen
De kaarten van mijn moeder
De kaarten van Sabrina
De kaarten van Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten