maandag 28 maart 2016

Number of Years




Van het weekend waren John, mijn man, en een vriend van ons jarig.

Normaal ben ik niet zo van de mannenkaarten maar deze kaart heb ik bij Krista Driessen gezien en vond em zo leuk dat ik ze voor de jarigen gemaakt heb.

Het is echt een leuk set, de Number of Years.



Voor Arjan heb ik er een geldcadeau-kaart van gemaakt.


Vorige week was onze overbuurman jarig en ja ook dit kaartje gemaakt..



Tot en met 31 maart krijg je bij een bestelling van €60,- of meer nog een leuk gratis cadeau.
Je mag zelf je keuze maken uit de daarvoor speciale Sale a Bration folder.
Wil je nog iets bestellen voor 31 maart a.s.? Stuur me dan een mailtje op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten