dinsdag 1 maart 2016

Laatste maand van de Sale a Bration periode



Alweer 1 maart, wat gaat de tijd toch snel. 
Er zijn alweer 2 maanden van de Sale a Bration periode voorbij... We zitten nu gewoon alweer in de laatste maand.

Wil je ook nog een gratis stempelset, design papier of een blokje vellum ontvangen?
Bestel dan deze maand nog voor €60,- en zoek je gratis product uit.
Klik dan op de Sale a Bration folder in de site balk van mijn blog.

Donderdag 24 maart a.s. gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Wil je meedoen met de verzamelbestelling dan krijg je geen verzendkosten.
Mail mij uiterlijk woensdag 23 maart voor 19.00, brigittevanboesschoten@gmail.com,
je bestelling door (o.v.v. de productnaam en het nummer) en ik verzorg het graag voor je.

Wil je niet meedoen met de verzamelbestelling omdat je bijvoorbeeld al eerder wilt bestellen dan kan dat natuurlijk ook. Vanaf €75,-  p.p. aan bestellingen neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Is je bestelling minder als €75,- dan betaal je €5,95 voor de verzendkosten.
Je kan me dan uiteraard ook een mail sturen en je bestelling doorgeven.


Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten