zondag 21 oktober 2018

Super leuke maar vooral snelle kerstkaarten maken


Wil je dit jaar wel zelf kerstkaarten maken maar ontbreekt het je aan tijd?
Kijk dan eens naar het Santa's Workshop Memories & More Card Pack en de Santa's Workshop Memories and More Cards & envelopes op pagina 21 van de herfst/winter catalogus van Stampin' Up!
In een mum van tijd maak je hiermee super leuke kerstkaarten.

Ik ben er van de week even voor gaan zitten en voor ik het wist had ik een heel stapeltje gemaakt.

Bij de Memories & More cards zitten ook leuke stickertjes die je op je kaarten kunt gebruiken.
Op sommige heb ik een tekst gestempeld, waarvan sommige uit de Signs of Santa stempelset komen.

Op pagina 19 staan nog meer leuk paper, lint, dies en stempels die je kan combineren met de Memories&More cards.

Heb je nog geen 'papieren' versie van de catalogus maar wil je die wel graag ontvangen? 
Mail mij dan, brigittevanboesschoten@gmail.com en ik zorg dat er eentje jouw kant op komt.
Wil je daar niet op wachten? Aan de linkerkant van de startpagina van mijn blog staat de online versie van de catalogus waar je ook een kijkje kunt nemen.   

Heb je andere vragen of wil je iets bij mij bestellen?
Mail mij gerust en ik beantwoord het zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte








Geen opmerkingen:

Een reactie posten