zondag 14 oktober 2018


Afgelopen woensdag heb ik zowel 's ochtends als 's avonds de workshop 5 fleurige groetjes kaartjes in een doosje gegeven.

Bij deze workshop hebben we gewerkt met het in color designer series paper en het in color cardstock met het Nederlandse stempelset Bloemen zeggen meer.
De teksten in dit set vind ik zo leuk!

Het idee voor deze workshop had ik bij Caro gezien.

's Ochtends zijn Sabine, Sabrine, Jacqueline, Annelies en Rosina geweest.

's Avonds waren Ingeborg, Ellen, Addy en Petra er.

Het waren 2 leuke gezellige workshops waar de dames mooie kaarten en doosjes gemaakt hebben.

Bedankt weer voor jullie gezelligheid dames.

Lijkt het je ook leuk om een keer naar een workshop bij mij te komen?
Kijk dan onder het tabje workshops op mijn blog, bri-creative.blogspot.com, en kijk welke workshops er nog gaan komen.
Wil je liever een workshop volgen die al geweest is? Bij minimaal 2 personen kan dat geregeld worden.
Stuur mij een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com, en we kunnen voor een datum kijken.

Wil je iets bestellen of heb je vragen? Mail mij en ik beantwoord het graag.

Groetjes Brigitte

Concentratie al om


Tijd voor om te lachen is er natuurlijk altijd

Het doosje van Sabine...
en van Sabrine...
en van Jacqueline
en van Annelies
en van Rosina
De avondploeg had het ook gezellig
ook hier was weer volop concentratie
Het doosje van Petra...
en van Addy
en van Ellen
en van Ingeborg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten