zondag 25 juni 2017

IJsjes workshop woensdag 21 juni 2017

Afgelopen woensdagavond 21 juni jl. heb ik de leuke ijsjes workshop gegeven.

Het was een leuke maar hele warme avond. Echt een avond om met ijsjes bezig te zijn.
Ondanks de hitte hebben Sabine, Rosina, Ellen en Petra lekker gefröbeld met mooi resultaten.

Dit was de laatste workshop voor de vakantie.

Eind august/begin september start ik weer met nieuwe workshops.
Hou mijn blog/bri-creative@blogspot.nl en of FB/BriCreative in de gaten voor nieuwe workshopdata.

Ik wens iedereen een fijne zomer en vakantie.

Groetjes Brigitte

Ondanks de hitte werd er toch driftig gestempeld...




Het aardigheidje wat ik voor de dames had klaargezet

De kaarten die Ellen had gemaakt

De kaarten die Sabine had gemaakt

De kaarten die Petra had gemaakt

En de kaart die Rosina had gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten