dinsdag 13 juni 2017

De bestelling is binnen!

Vanmiddag ben ik lekker bezig geweest om de bestellingen in orde te maken voor diegene die uit de nieuwe catalogus besteld hebben.

Toen ik gisteren uit mijn werk kwam was mij bestelling geleverd, joepie!

Vandaag ben ik lekker vrij dus kon ik aan de slag met mijn nieuwe spulletjes om de bestellingen in een gezellig tasje te verpakken met een leuke naamlabel er aan.

Ter introductie van de nieuwe catalogus krijgt iedereen die een bestelling van minimaal €50,- heeft geplaatst een velletje mini dimensionals van mij cadeau, welke ik natuurlijk ook leuk verpakt heb.

De labels heb ik gestempeld met het nieuwe Hand Lettered Alphabet stempelset,
de bloemetjes op het tasje en op de label komen uit het Happy Birthday Gorgeous stempelset.
De labels heb ik met de Scalloped Tag Topper pons gemaakt.

Wil je ook iets bestellen uit de nieuwe catalogus? Mail mij dan op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg de bestelling graag voor je.
Je kan natuurlijk ook meedoen met een verzamelbestelling. Hou mijn blog bri-creative.blogspot.nl of FB/BriCreative dan goed in de gaten voor de datum wanneer de volgende verzamelbestelling de deur uitgaat.

Groetjes Brigitte

De labels


Wat tasjes waar de bestellingen inzitten die afgehaald worden

De mini-dimensionals die als cadeautje bij een bestelling van minimaal €50,- zit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten