zondag 22 januari 2017

Pinkies teamdag zaterdag 21 januari 2017

Gisteren een hele leuke Pinkies Teamdag gehad.

Ik had geluk, het was weer een thuiswedstrijd voor mij, want de dag werd hier in Dordrecht in verzorgingsthuis Dubbelmonde gehouden.

Diverse teamleden van o.a. Carmen en Hélène, Michelle (onze upper upline uit Engeland) en Damir (onze Nederlandse vertegenwoordiger op het hoofdkantoor Europa in Frankfurt) hebben een hele gezellige dag gehad die weer super verzorgd was.

We konden diverse leuke make&takes maken, hebben naar leerzame business praatjes geluisterd, gezellig gekletst en 's middags heeft een Hélène een leuke minialbum workshop verzorgd.
Kaylee, de dochter van Hélène, had voor 60 man een heerlijke lunch verzorgd.
Mijn complimenten voor Kaylee want ze had er echt werk van gemaakt!

We hebben deze keer niet geswapt maar hadden zowel voor Michelle als voor Damir een kaart gemaakt. 

Omdat er zoveel dames waren, waaronder ook die je niet kende, hadden we ook allemaal een naamkaartje gemaakt. 
Ik had het met mijn favorieten stempels Happy Celebrations gemaakt.

Groetjes Brigitte


Mijn kaartje voor Michelle

Mijn kaartje voor Damir

Mijn naamkaartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten