donderdag 12 januari 2017

Happy Celebrations stempels en embossing folders

Wat een leuke stempels zijn dit!
Toen ik ze in de spring/summer catalogus zag staan was ik op slag verkocht.
Het leuke is ook nog dat je er geweldige embossing folders bij kunt kopen
.
Onderstaande kaartjes heb ik er eergisteren meegemaakt.
Ik voel zomaar een workshop met dit set aankomen... Meer daarover volgt later.

Normaal ben ik niet van de mannenkaarten maar gemaakt met dit set vind ik ze wel heel leuk.

Zondag 29 januari gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Wil je mee bestellen? Geef mij dan zaterdag 28 januari voor 18.00 je bestelling per mail, brigittevanboesschoten@gmail.nl, door en ik verzorg het graag voor je.
Bij iedere €60,- aan bestellingen mag je natuurlijk een leuk cadeau uit de Sale a Bration folder kiezen.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten