dinsdag 16 februari 2016

Nieuwe Sale a Bration producten Stampin' Up!


Hier zijn de nieuwe Sale a Bration producten.....

Wat zijn ze leuk hè? 
Ik vind de Party Pants zo leuk. Het leuke is dat de ballonstempel ook te combineren is met de ballon pons uit de spring/summer catalogus.

De nieuwe SAB producten zijn in de plaats gekomen voor de producten op blz 16-19 uit de Sale a Bration folder!

  Deze en de andere leuke producten uit de SAB folder kan je GRATIS krijgen.
Bij iedere bestelling van €60,- mag je een GRATIS cadeau uitzoeken. 

Volgende week donderdag 25 februari gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Het voordeel van meedoen met de verzamelbestelling is dat je geen verzendkosten krijgt, die neem ik voor mijn rekening.

Mail mij voor woensdag 24 februari 19.00 uur je bestelling (over vermelding van de productnaam en het productnummer) en ik verzorg het graag voor je.

Veel plezier met het bekijken van de nieuwe producten.

Groetjes Brigitte








Geen opmerkingen:

Een reactie posten