maandag 1 februari 2016

Hello




Dit leuke kaartje heb ik met het gratis stempelset Hello uit de Sale a Bration folder gemaakt.

Dit set kan je nog tot en met 15 februari a.s. gratis bij een bestelling van minimaal €60,- krijgen.

Mocht je nog een bestelling voor 15 februari a.s. willen plaatsen, stuur mij dan een mailtje op brigittevanboesschoten@gmail.com en vermeld in je mail de productnaam en het productnummer van het product dat je wilt bestellen. Uiteraard verzorg ik je bestelling graag.

Voor dit kaartje heb ik een whisper white note card gebruikt met het gratis Hello stempelset.
De inktkleuren die ik gebruikt heb zijn Memento zwart, Pool Party, Whisteria Wonder en Cucumber Crush. Om de tekst recht te stempelen is de Stamp-a-ma-jig (stempelliniaal) echt ideaal.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten