zaterdag 28 november 2015

Extra verzamelbestelling 4 december a.s.!



Vrijdag 4 december gaat er een extra verzamelbestelling uit!
Wil je iets bestellen of wil je iets als kerstcadeautje bestellen of vragen? Zorg dan dat je bestelling uiterlijk donderdagavond 3 december 20.00 bij mij binnen is en je hebt het op tijd binnen.

Cadeaubonnen verzorg ik ook!
Een cadeaubon is erg leuk om als kerstcadeau te vragen en te krijgen. Het is ook leuk om de bon in te wisselen tijdens de Sale-A-Bration periode. Deze begint vanaf 5 januari weer. Sale-A-Bration bij Stampin' Up! houdt in dat wanneer je voor €60,- aan Stampin' Up! producten besteld, je gratis iets mag uitkiezen uit de speciale Sale-A-Bration catalogus. En daar staan ook dit jaar erge leuke producten in waar je dus niets voor hoeft te betalen. Bestel je 1 x voor €60,- dan krijg je 1 gratis product, bestel je voor 2 x €60,- dan krijg je 2 gratis producten etc. De Sale-A-Bration loopt t/m 31 maart 2015.

De nieuwe seizoenscatalogus gaat ook in op 5 januari en loopt t/m 31mei 2015.
Deze staat boordevol leuke nieuwe artikelen. Wil je een nieuwe spring/summer catalogus ontvangen? Laat het me weten en ik zorg dat, zodra hij uit is, je er eentje krijgt.

Wil je iets bestellen of wil je de nieuwe catalogus ontvangen, stuur me dan een mailtje op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten