woensdag 4 september 2019

Stampin' Up! nieuwtjes!

De vakantie zit er bij mij weer op.
We hebben een heerlijke tijd in Italië gehad maar aan alles komt een einde en het gewone dagelijkse ritme is hier in huis weer begonnen. Ook weer lekker hoor.


In september gaat Stampin' Up! weer van start van veel leuke dingen waar ik je in dit berichtje meer over zal vertellen.

***

Vandaag, 4 september, gaat de nieuwe herfst/winter catalogus online.
De nieuwe brochure staat boordevol leuke producten en natuurlijk is de catalogus ook weer een mooi inspiratieboek.
Natuurlijk zal je niet alles wat er instaat leuk vinden maar dat is voor je portemonnee ook best wel fijn...






Heb je geen papieren versie van de catalogus maar zou je er wel eentje willen hebben en heb je nog geen Stampin' Up! demonstratrice...
Neem dan contact met mij op. 
Je kan er bij mij thuis gratis één op komen halen of ik stuur er één naar je toe tegen de verzendkosten.

Maar je kan ook online op mijn blog de folder door bladeren. Hij staat op mijn startpagina aan de linkerkant.

Veel plezier met kijken.

***

Maandag 9 september gaat de verzamelbestelling er uit.
Wil je mee bestellen? Geef mij dan voor zondag 8 september 20.00 door wat jouw bestelling is en ik verzorg het weer graag voor.

***

Ik ben druk bezig met het plannen en voorbereiden van de nieuwe workshops voor het komende seizoen. Het wordt weer leuk.
Je hoort zo snel mogelijk wat de data zijn en wat we gaan doen.

***


Ben je ook zo dol op mooi papier?
Dan kan je tussen 4 en 30 september je slag slaan want dan heeft Stampin' Up! de 4=3 actie op geselecteerd designer series paper.
Hieronder zie je voor welk papier deze actie geldt.



Je kunt zelf kiezen welk papier je wilt, al wil je 2 x hetzelfde of 4 verschillende het maakt allemaal niet uit, zolang het maar design papier is wat hier boven vermeld staat.
Je kunt het natuurlijk ook samen met iemand bestellen en het paper dan delen als je 4 pakken teveel vindt. 

***

In de nieuwe herfst/winter catalogus staan 2 nieuwe Nederlandse stempelsets:




***

Mocht je na vragen hebben?
Je kan mij altijd mailen, brigittevanboesschoten@gmail.com.

Wil je mee bestellen met de verzamelbestelling van maandag 9 september?
Mail dan voor zondag 8 september jouw bestelling aan mij door.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten