maandag 20 mei 2019

Nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus





De nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus zit bij de bestellingen van de Paper Pumpkin.
Voor "mijn" vaste klanten die niet besteld hebben ligt hij ook klaar.

Het is weer een super mooi ideeƫnboek geworden met heel veel leuks er in!

Een tipje van de sluier kan ik al wel oplichten....
Er komen 4 nieuwe Nederlandse stempelsets in te staan!
Ik heb er kopietjes van gemaakt en in de envelop erbij gedaan.
Ook zit er een labeltje met de nieuwe in color kleuren bij.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Heb je geen vaste Stampin' Up! demonstratrice en wil je ook graag een catalogus ontvangen?
Stuur mij dan een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com.

Mocht je andere vragen hebben of iets willen bestellen mail mij dan ook.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten