zondag 19 november 2017

Aanbiedingen, extravaganza tijd!



Het is weer Extravaganza tijd... 
Vanaf morgen, maandag 20 november heeft Stampin' Up! weer heel veel aanbiedingen.
Deze aanbiedingen lopen van maandag 20 t/m zondag 26 november a.s. 
Er zijn heel veel super leuke producten die dan met mooie kortingen te koop zijn.

Morgen begint als eerste de 24 uurs aanbieding!

De geselecteerde stempelsets die voor de 24 uurs aanbieding in aanmerking komen zijn vanaf maandag 00.00 tot 23.59 te bestellen. Op deze stempelsets krijg je maar liefst 20% korting. Voor alle aanbiedingen geldt op=op!
Geef voor vanavond 20.00 uur je bestelling per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com aan mij door zodat ik ze maandagmorgen gelijk kan proberen te bestellen.
Bij voldoende belangstelling gaat er een verzamelbestelling uit waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen anders komen de verzendkosten van €5,95 bij jouw bestelling erbij en wordt de bestelling direct bij jou thuis afgeleverd. 
Lukt het je niet om voor vanavond 20.00 je verlanglijstje aan mij door te geven dan kan je het natuurlijk later ook nog doorgeven maar dan gaat het niet met de verzamelbestelling mee.

Aanbiedingen van 20 t/m 26 november 2017!

Op onderstaande lijst zie je ook de andere producten die met kortingen in de gehele extravaganza periode te verkrijgen zijn, ook voor deze producten geldt zolang de voorraad strekt. In het overzicht staat op welke bladzijde en in welke catalogus de producten te vinden zijn.
Het lijkt mij het beste om deze producten ook gelijk vanavond door te geven zodat ze morgenochtend gelijk mee bestelt kunnen worden. Mijn ervaring is dat het ontzettend hard gaat.





Maar er is nog meer... Stampin' Up! bestaat dit jaar 10 jaar in Europa en speciaal om dit te vieren zijn er hiervoor nog eens extra producten aan de Extravangza aanbiedingen toegevoegd, zie het lijstje hieronder.



Tussen al deze geweldig leuke aanbiedingen staan vast dingen die je voor Sinterklaas of Kerst kan of wilt vragen of misschien wel cadeau wilt geven. 

Het zijn echt hele leuke producten die er tussenstaan, nogmaals wacht niet te lang met mij je bestelling doorgeven want het is echt op=op!

Heb je vragen, neem dan gerust contact met mij op.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten