vrijdag 25 augustus 2017

Workshop verjaardagskaarten maken op woensdag 13 september a.s.

Woensdagavond 13 september geef ik een leuke workshop verjaardagskaarten maken.
Je maakt op deze avond 3 verjaardagskaarten in een leuk doosje. Ik heb meerdere voorbeelden gemaakt ter inspiratie. Sommige kaarten heb ik bij andere demo's gezien en vond ik zo leuk dat ik ze gecased heb.
De avond begint om 19.30 en eindigt om 21.30/22.00.
De kosten van deze avond zijn €12,50 p.p., koffie/thee met iets lekkers is natuurlijk inbegrepen.
Je kan je opgeven per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com. 
Wacht niet te lang want vol=vol!
Groetjes en wie weet tot ziens,

Brigitte

Voorbeeld 1

Voorbeeld 2

Voorbeeld 3

Voorbeeld 4

Voorbeeld 5

Voorbeeld 6

Het doorzichtige doosje om je kaarten in te bewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten