donderdag 11 mei 2017

Nieuwe jaarcatalogus en Nederlandse stempelsets


Als het goed is heeft iedereen, die afgelopen jaar een bestelling bij mij gedaan heeft of een workshop heeft gevolgd, uiterlijk a.s. zaterdag de nieuwe jaarcatalogus in huis.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Heb je geen catalogus van mij ontvangen maar lijkt het je wel leuk om er een te hebben?
Neem dan contact met mij op.
  Je kan er eentje bij mij thuis ophalen of ik verstuur de catalogus tegen verzendkosten naar je toe.

Het is niet alleen een catalogus waaruit je kan bestellen maar ook een heel leuk inspiratieboek boordevol leuks!


Dit zijn de enveloppen waarin de catalogi verstuurd zijn en de boekenleggers die er in zitten.

Op de envelop en wishlist heb ik met Lovely Inside & Out en het nieuwe Nederlandse stempelset voor elke gelegenheid gestempeld. 
Op de boekenlegger zie je de nieuwe inkt en papier kleurtjes welke vanaf nu 2 jaar in de catalogus blijven.


Dit jaar zijn er maar liefst 4 nieuwe Nederlandse stempelsets in de catalogus te vinden!
Hier onder kunnen je ze zien. 





Er stonden al 3 oude bekende in waardoor het aantal Nederlandse sets nu op 7 komt.

Vanaf 1 juni a.s. kan je uit de nieuwe catalogus bestellen.
Op woensdag 7 juni gaat er een verzamelbestelling uit. 
Wil je mee doen met de verzamelbestelling? Geef mij dan uiterlijk dinsdagavond 6 juni 20.00u via de mail, brigittevanboesschoten@gmail, je bestelling door en ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten