woensdag 21 december 2016

Spring/Summer catalogus en de Sale a Bration catalogus

Als het goed is heeft iedereen inmiddels de nieuwe spring/summer catalogus en de Sale a Bration catalogus van mij ontvangen. Heb je er geen ontvangen maar wil je er wel graag eentje? Stuur mij dan een mailtje en tegen de verzendkosten stuur er je één toe.

Ik heb de envelop waar de nieuwe catalogi inzit bestempeld met het gratis te verkrijgen stempelset uit de sale a bration folder, 
Hey Chick. 
Ook een leuk labeltje gemaakt (die ik had gezien bij Hélène den Breejen) met de nieuwe so detailed thinlits dies en de tekst uit het nieuwe stempelset special reason.

Ook zat er bij iedereen een kerstkaart bij, die ik op het laatst (tussen de ziekenhuisbezoekjes aan John door) nog gemaakt heb.

Voor de klanten die afgelopen jaar besteld hebben en/of mijn workshops bezocht hebben zat er ook nog een kleinigheidje bij.


Voor degene die niet precies weten wat de Sale a Bration periode precies inhoudt:

Dit is de leukste actie periode van het jaar van Stampin' Up!
De Sale a Bration duurt van 4 januari t/m 31 maart 2017
*Tijdens deze periode mag je bij iedere bestelling van €60,- of meer uit de lopende catalogi een GRATIS product uitkiezen uit de speciale Sale a Bration folder.
Bestel je meerdere keren voor €60,- dan mag je dus iedere keer een GRATIS product uitkiezen.
Hoe leuk is dat?
*Wil je tijdens deze periode een productpakket/starterspakket aanschaffen? Dan betaal je €129,- en kies je voor €175,- aan producten uit + je mag 2 gratis stempelsets extra naar keuze kiezen!
*Wil je een party geven waar minimaal €275,- besteld wordt of heb je een bestelling van €275,- of meer dan krijg je normaal gesproken 10% Stampin' Rewards maar tijdens deze periode krijg je daar bovenop nog eens €27,- extra aan Stampin' Rewards om GRATIS producten uit te kiezen.
Kortom echt een superleuke actie!!!

Maandag 9 januari 2017 gaat mijn 1e verzamelbestelling voor het nieuwe jaar er uit.
Wil je geen verzendkosten betalen, doe dan mee met deze verzamelbestelling.
Geef mij voor 20.00 zondag 8 januari a.s. je bestelling per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, door en ik verzorg het graag voor je.

Binnenkort zullen mijn workshops en data voor het nieuwe seizoen bekent worden, houd mijn blog of facebookpagina BriCreative in de gaten.

Gezellige kerstdagen en een goed en gezond 2017!

Groetjes Brigitte


De catalogi met label en envelop

Het cadeautje

en de kerstkaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten