zondag 6 november 2016

Onstage Amsterdam november 2016

Eindelijk was het gisteren dan zover... zaterdag 5 november,
Onstage Amsterdam!

Onstage is altijd weer een feestje.
Dit keer was het in de leuke locatie, de Westergasfabriek, in Amsterdam.
We hebben weer ontzettend gelachen.
Natuurlijk hebben ik ook weer leuke swaps gekregen. Later van de week zal ik ze op de foto zetten en ze aan jullie laten zien.

Dit keer kregen we de nieuwe voorjaarscatalogus 2017 en de Sale-a-Bration folder te zien.
Oh wat staan er weer leuke nieuwe producten in. We hebben al veel voorbeelden gezien.
Het leuke van de Sale-a-Bration periode is, dat je bij iedere €60,- die je aan Stampin' Up! producten koopt, je een gratis product uit de speciale Sale-a-Bration folder mag kiezen.
De Sale-a-Bration periode loopt van 4 januari t/m 31 maart 2017.

Vanaf 1 december a.s. mogen we de catalogi uitdelen.
Degene dit dit jaar bij mij besteld hebben krijgen ze sowieso.
Heb je niets besteld maar wil je ze wel graag hebben? Dan kan je ze uiteraard ook bij mij ophalen of stuur ik ze, tegen de verzendkosten, naar je toe.
Laat het me per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, weten als je de catalogi wilt ontvangen.

Groetjes Brigitte
Samen met Do


En nog een foto met Do..


Gesnoept, gedronken en gegeten hebben we ook...

Met Ellen en Do bij de entree


Een aantal dames van ons team, the lovely stampers, die ook op Onstage waren met op de voorgrond Hélène den Breejen onze Up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten