dinsdag 20 september 2016

Voorbereidingen voor de cardbox workshop van vanavond en morgenavond

Het nieuwe workshopseizoen gaat weer beginnen!

De voorbereidingen voor de cardbox workshop van vanavond en morgenavond zijn getroffen.

De cake is gebakken, voorbeeld en aardigheidje voor de gasten zijn gemaakt en zelfs mijn vader is ingezet.... 
Hij heeft een mooi bord gemaakt waar ik de kerstlabels aan kan hangen (dit wordt ook een workshop waarvan ik binnenkort de datum laat weten)

Het belooft weer een leuke en gezellige workshop te worden.

Lijkt het je ook leuk om eens een keertje een workshop te komen doen? 
Hou dan goed mijn Facebook pagina BriCreative of mijn blog bri-creative.blogspot.nl in de gaten voor de nieuwe workshops. Ik zal ze er zeer binnenkort met nieuwe data opzetten.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten