zondag 15 mei 2016

Verzamelbestelling 4 juni a.s.



Als het goed is heeft iedereen de nieuwe jaarcatalogus inmiddels ontvangen.
Hoe vinden jullie hem? Leuk hè?

Heb jij hem nog niet maar wil er wel graag één ontvangen? Laat het me dan weten en ik verstuur een catalogus naar je tegen verzendkosten. 
Je kan natuurlijk ook een catalogus bij mij thuis ophalen.
Stuur mij een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik zorg ervoor dat je snel kan gaan kijken naar alle leuke, mooie producten en ook weer volop inspiratie op kan doen.

Ik ben inmiddels alweer met mijn verlanglijstje bezig... Natuurlijk heb ik in de pre-order periode (hierin kunnen wij al wat geselecteerde producten bestellen) ook het één en ander besteld maar er staat zoveel leuks in...

Op 4 juni a.s. gaat er een verzamelbestelling uit.
Wil je ook iets bestellen en liever geen verzendkosten betalen? Stuur mij dan voor 3 juni 20.00u een mailtje met je bestelling, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik voeg jouw bestelling toe aan de verzamelbestelling waardoor je geen verzendkosten betaalt.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten