zondag 17 april 2016

Onstage Local Amsterdam 16 april 2016

Wat een SUper leuke en gezellige dag heb ik gisteren gehad!

Al vroeg, 05.30, liep mijn wekker af. Om 07.05 moesten we de trein naar Amsterdam hebben voor Onstage Local van Stampin' Up!
Ellen, Linda en Hélène waren naar mij toe gekomen en Diana en Anneke zagen we op het station in Dordrecht. We hebben zoveel gelachen dat als ik er aan terugdenk de glimlach weer op mijn mond verschijnt.

We waren reuze nieuwsgierig naar de nieuwe jaarcatalogus.... En ik kan je één ding verklappen....Hij is zo leuk!!! Te leuk eigenlijk! Er staat zoveel nieuws maar vooral leuks in.
We hebben ook al veel projectjes gezien met de nieuwe producten en nagenoeg alle producten live kunnen zien. Ik kan maar één ding zeggen, ze zijn écht heel erg leuk!
Ben echt super enthousiast, vanmiddag ga ik aan mijn verlanglijstje beginnen... Denk eerder dat het een lijst gaat worden.

Bij aankomst kregen we een leuke goodie bag met o.a. een superleuk stempelset erin. 
Tijdens de prize patrol viel iedereen in de prijzen en kregen we allemaal een stempelset. Deze waren verschillend want er waren dacht ik vier rondes van de prize patrol. Maar het feestje was nog niet voorbij en we werden op het einde nog eens extra in de watten gelegd met washi tape en een heel mooi stempelset.

De lunch was ook goed verzorgd door Stampin' Up! en 's avonds zijn we met Ellen, Linda, Hélène, Diana, Anneke, Sandra, Danielle en Hilde sushi wezen eten bij ShabuShabu op het Rembrandtplein. Het was echt heerlijk!
Om 22.38 hadden we de trein weer terug naar Dordrecht en na 2 overstappen en vertraging kwam ik 00.50 doodmoe maar zeer voldaan weer thuis.

Wat heb ik een leuke dag gehad!

Dames super bedankt voor jullie gezelligheid xxx

Groetjes Brigitte


P.s. Als je de nieuwe jaarcatalogus ook wilt ontvangen, laat het me dan even weten.
Zodra hij binnen is en verspreid mag worden hoor je het dan van me.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten