donderdag 3 december 2015

Kerstworkshop Stampin' Up!


Gisterenavond weer een leuke en de laatste kerstworkshop van dit jaar gehad. Kelly en Sascha van der Klooster vonden het de vorige keer zo leuk dat ze dezelfde workshop gewoon nog een keer kwamen doen! Dat zegt dan toch genoeg hè? Ze hadden Kiki Luitwieler en Rianne Norbruis meegenomen. Nicole de Wijs en Petra de Jong maakten de groep compleet.
Ze konden kiezen wat ze wilden maken of kerstkaarten of kerstcadeaulabels of een combinatie van beiden. Er zijn weer leuke kaarten en labels gemaakt. Het was weer een gezellig avondje.

Voor dit jaar was dit de laatste workshop. Ik ga de komende weken nieuwe workshops plannen. Zodra de data bekend zijn en de workshops bedacht, vermeld ik het op mijn blog en op BriCreative op Facebook.

Ik wil iedereen bedanken die mijn workshops bezocht hebben dit jaar. Wie weet tot ziens op een nieuwe workshop in 2016.

Ik wens iedereen een creatief 2016!

Groetjes,

Brigitte

 
De tafel staat weer klaar, de dames kunnen komen. Natuurlijk ook deze keer weer iets leuks gemaakt.

Nicole en Kiki

Petra en Kelly

Kelly, Petra en Nicole in actie

Kiki in de weer met sponsjes

Dit heeft Kelly gemaakt..

...en dit Petra...

...en het resultaat van Rianne...

...en van Kiki...

... en Sascha d'r kaarten en labels...

...en de labels van Nicole...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten